niedziela, 22 lipca 2012

Do posłuchania...

Wiem, że straszna tu od dłuższego czasu posucha. Żeby choć w minimalnym stopniu wypełnić tę lukę postanowiłem wprowadzić mały dodatek do bloga - rubrykę "Do posłuchania". Znajdziecie ją po prawej a znajdować się tam będą zespoły godne polecenia (może nawet usunę rubrykę Muzyka, która w gruncie rzeczy jest bezużyteczna i nic nie mówi).

Na pierwszy ogień idzie Zechs Marquise z ich najnowszym krążkiem Getting Paid. Przyciągnęła mnie okładka, niemniej sam album wart jest bliższego poznania. Co do samej rubryki, postaram się ją aktualizować w miarę często. Jeśli ktoś chciałby wyrazić swoją opinię na temat danej muzyki, niech robi to w komentarzach do posta.

Miłego słuchania.

2 komentarze:

Velv pisze...

Nie napisałam wcześniej, ale tego 22 lipca słuchałam z zakładki po prawej i muszę przyznać, że ciekawe :D Mam nadzieję, że niedługo dasz coś nowego! Za Pekka Pohjola do tej pory jestem wdzięczna (:

Velv pisze...

Jeszcze jedno, bo znowu słucham tego Getting Paid i jest to muzyka w stylu Steve Vai - polecam!