piątek, 9 stycznia 2009

Prawie jak Idol

Można by powiedzieć, że to już najwyższy czas. Od dziewięciu dni mamy rok 2009, a ja jeszcze żadnego wpisu nie stworzyłem. Dziś jednak postaram się to nadrobić, choć notka do ambitnych należeć nie będzie. Czemu to tak? Ano dlatego, że jej tematem będzie nowy link na blogu oraz to, co się z nim wiąże. Tak właśnie, zgłosiłem swojego bloga do konkursu na blog roku 2008. Przyznam, że nie miałem w ogóle pojęcia o istnieniu takich plebiscytów – szczególnie w tak niezorganizowanym świecie, jakim jest środowisku blogerów. Z drugiej strony, jakoś nigdy bardzo mnie to nie interesowało – w końcu nie jestem jakimś zaawansowanym stażem blogerem. Poza tym, przez bardzo długi czas starałem się trzymać z dala od tego środowiska. I nagle biorę udział w jakimś konkursie z tym związanym.
Pomysł oczywiście przyszedł z zewnątrz. Źródłem tym był blog Jarka Szubrychta (link jest gdzieś w polecanych blogach), gdzie autor oznajmił wzięcie udziału w tym konkursie. A że jestem osobą próżną i łasą na pochlebstwa, to po głowie zaczęła chodzić mi myśl, żeby też się zgłosić. I choć najpierw miałem dylemat, czy to robić (poniekąd podoba mi się kameralność tego miejsca, choć chciałbym mieć jak najwięcej czytelników), to w końcu to zrobiłem. Kliknąłem odpowiednie zgłoszenie, wybrałem kategorię (nie bez problemów – w końcu tutejsza tematyka jest dość mocno rozrzucona) i oto jestem.
Nie liczę, że wygram – jakoś nie wyobrażam sobie, żeby ktoś chciał na mnie głosować SMS-ami. Mimo wszystko uważam, że w tego typu plebiscytach trzeba być albo sławnym, albo mieć mocne podłoże do lobbingu (czyt. posiadać dużo znajomych). Zresztą, nawet nie wiem czy chciałbym wygrać... Tzn gdzieś w głębi duszy jest takie pragnienie, ale... wygrać zawsze jest nieco kłopotliwe. O wiele bardziej chciałbym, żeby osoby, które tu trafią poprzez stronę konkursu, polubiły to miejsce. Żeby zostały tu na dłużej, poczytały to, co mam do powiedzenia, może nawet podzieliły się tym, co o tym myślą.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

no, w końcu coś nowego :)...

Będę trzyamć kciuki za nowych czyteników Strefy... no i za jej aktualizatora ]:->
:hug: